Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem četl výplod Krause, tak jsem si nejdříve myslel, že mám živé sny. Po chvíli jsem chtěl na jeho výplod reagovat, ale nakonec jsem si řekl, že sám sebe poslal na nejhlubší dno kanálu. A řekl jsem si, že do mrtvol se nekope. Nicméně když jsem si přečetl tento komentář, nedá mi to doplnit pár slov. Pomineme li kakaovou aféru, kdy jen díky pro něj příznivým okolnostem nebyl obviněn a potrestán a byl "jen" odejít z politiky, sám píše, že je ve sportu přes dvacet let, ale potřebný zákon nenavrhl ani nesestavil tým a nezačal na něm pracovat. Údajně byl také odejít ze zmíněného týmu, který tuto novelu připravoval. Je tedy zřejmé, kam směřují jeho připomínky a proč je vlastně psal. Ukázal, že si plete pojmy s dojmy protože i sportovní kluby jsou soukromé subjekty. A navíc doufám, že těch subjektů, které pohřbil a postavil jim již zmíněné pomníčky není příliš mnoho, protože sport by se měl podporovat a nikoli pohřbívat.

0 0
možnosti

Najít zdroje pro potřeby sportování dětí by měla býti větší priorita, než podpora imigrantů, takže co třeba šáhnout do plánů finančních výdajů pro neziskovky...

1 0
možnosti

Sportovní kluby jsou rovněž neziskové organizace, to nevíte? Také byste jim sáhl do plánů? ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 370x
Jsem rodák z Kyjova, kde jsem řadu let učil na speciální škole. Po dlouholetých zkušenostech v komunální a krajské politice jsem se v roce 2013 stal poslancem za KSČM, kde působím dodnes. 

Seznam rubrik