Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Docela úsměvná jest ta skutečnost, že násilí kritizuje právě člen strany, která poslala na popraviště v čele se svým řezníkem Klementem Gottwaldem tolik nevinných lidí. !!

1 0
možnosti
Foto

J14a68k10u81b 36R20o84t27h

10. 1. 2019 15:52

Pane jo, to je výkon na poslance, že?Takový referát. Tak 6. třída ZŠ. Mimochodem, nějak se v té vaší partaji dohodněte, jinde zase vaši soustruzi žluté vesty chválí za nekompromisní protikapitalistický postoj.;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Stačí se podívat na ty zhulené fetky před klinikou. Bojují proti kapitalismu;-D

2 0
možnosti

A29d70a20m 72M38a41l16ý

10. 1. 2019 14:30

Komunista káže o nebezpečí násilí :-/ Rv

2 0
možnosti

Autora vůbec neznám. Vás také ne, ale domnívám se, že patříte mezi ty hrdiny, kteří svůj hrdinný boj proti komunismu odhalují až dnes. Běžte do háje s tím, o čem Vy si myslíte, že je argumentace. Někdo vyslovil názor, nezáleží na tom kdo to je nebo kdo to byl, ale na tom co říká. K tomu co říká jste neřekl naprosto nic. Pokud se jedná o mě , musím říct, že s jeho názory o zhrubnutí mládeže nesouhlasím. Ovšem z Vašeho snaživého a trapného příspěvku je mně nevolno.

1 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 370x
Jsem rodák z Kyjova, kde jsem řadu let učil na speciální škole. Po dlouholetých zkušenostech v komunální a krajské politice jsem se v roce 2013 stal poslancem za KSČM, kde působím dodnes. 

Seznam rubrik